Job 22 van 49


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Voor onze klant, een gespecialiseerd bedrijf in motoren, ga ik op zoek naar een Administratief bediende.

Je zal verantwoordelijk worden voor alle administratieve taken van zowel het magazijn als de werkplaats.

Je taken omvatten onder andere:

  • Het bijhouden van voorraadniveaus en het plaatsen van bestellingen bij leveranciers.
  • Registratie van inkomende en uitgaande goederen in het systeem.
  • Verwerking van facturen en controle van leveringsbonnen.
  • Coördineren van transport en logistiek, inclusief het regelen van verzendingen en ontvangst van goederen.

Jouw profiel

  • Bij voorkeur een eerste ervaring in een administratieve functie, idealiter in magazijn of werkplaats.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Kennis van PC en ERP pakket.
  • Kennis van logistieke processen en procedures is een pluspunt.
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

Je komt terecht in een familiebedrijf.

Voltijdse tewerkstelling | te werken van dinsdag tem zaterdag (16u).

Loon te bespreken.

Interesse? Solliciteer met cv naar julie.vanhonacker@movejobs.be

Solliciteren

Julie Vanhonacker
056/53.31.53
moveoffice@movejobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht